Selasa, 7 Mei 2013


Kasih kerana DIA 

 
Sungguh aku mencitaimu seperti aku mencintai nyawaku,
Sungguh aku menyayangimu kerna Dia menganugerahku,
Sungguh aku menyayangi ukhwah ini, 
Sungguh harapku ada harapan bertemu  di SyurgaNya,
Meski... itu tdk lyak..tp itu ku harap..harap,,dan sentiasa mengharap..
Selalu menyayangi  ukhwh ini tidak kira aku masih bernafas atau pn tidak bernyawa lagi,
Andai itu terjadi, maafkanlah aku atas khilafku padamu 
sungguh aku sgt lemah....

Himpunkanlah senda tawa, dalam ingatanmu,
Andainya rindu terpalit dhatimu, Doa sebagai penawarnya,
Ku pohon selalu ingatlah daku  dalam sujudmu.. 
Selagi ia bererti buatmu....
Semoga Allah, Kekasih kita menjgamu di setiap langkahmu tika ketiadaanku....

Sayang benar akan ukhwah ini...


by : ADIK



Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Nama

E-mel *

Mesej *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...