Rabu, 10 Jun 2009

salam mahabbah




Bismillahirrahmanirrahim.
Alhamdulillah di atas setiap nikmat oleh Allah s.w.t kepada ku dan hamba-hambanya di dunia ini. Semoga Allah terus meletakkan dalam diri kita nikmat bersyukur kepadaNya di atas setiap nikmat yang tidak terhitung dengan segala kekayaan di dunia ini. Ana sekarang masuk minggu ketiga sudah bekerja di Q Maz Food. Sedar tak sedar sudah banyak masa berlalu. Minggu depan drama (english foundation) akan dipertontonkan. Dan hari Isninnye, ana ada exam untuk english foundation. Banyak masa telah berlalu. Semoga kita dapat menggunakan masa yang diberi oleh Allah ini sebaik yang mungkin kerana setiap saat ia akan dipersoalkan di akhirat kelak. Tidak ada yang dapat menipu waktu itu...SubhanAllah.

Semoga setiap amalan yang dilalui adanya redha Allah s.w.t dan kebersamaan Allah dalam setiap pekerjaan kite sentiasa ada. amin...banyak perkara yang berlaku dalam hidup ini dibantu oleh Allah. Sememangnya dalam firman Allah Taala ada mengatakan dalam surah 47 ayat 7 yang bermaksud wahai orang-orang yang beriman, tolonglah agama Allah s.w.t, nescaya Allah akan menolongmu dan meneguhkan kedudukanmu..

Semoga Allah perbetulkan setiap niat kita berada di dunia yang sementara nie. Semuanya adalah untuk mencari redhaMu Ya Ilahi.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Nama

E-mel *

Mesej *

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...